  • Data: 2005-05-17 05:30:26
    Temat: Re: Publikacja fotografii bez wiedzy autora
    Od: Adrian Woźniak <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    marek wrote:
    > ales wypalil z ta ANGORA!
    > moge sie zalozyc, ze dzialaja w ten sam sposob jak Forum, wiec maja umowy
    > (nawet ustne), dzieki ktorej moga korzystac z artykulow z innych gazet!
    > zauwaz, kazdy taki artykul jest podpisany imieniem autora i logiem gazety!
    > czyli dbaja o prawa autorskie!
    > gdyby bylo inaczej nie trudziliby sie tak!
    > nie trafiles z argumentem

    W tej chwili się nieco pogubiłem. Moje pytanie brzmi, czy portal złamał
    prawa autorskie publikując zdjęcie mojego autorstwa, które wcześniej
    znajdowało się na oficjalnej stronie 'mojego' zespołu nie uprzedzając
    mnie ani nie prosząc o zgodę?

    A.

    --
    "Ja jestem umysł ścisły, mnie się podobają melodie które już raz słyszałem"