  • Data: 2005-01-18 18:01:26
    Temat: Re: Publikacja aktów prawnych
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MP" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:csjghf$caa$1@news.onet.pl...
    > Ok, dzięki bo właśnie chodzi o napisanie pracy na ten temat a w
    > bibliotekach w których patrzyłem, to za wiele na ten temat nie ma :( i
    > dlatego pytam tu.

    Jest w Polsce kilkanaście bibliotek z tzw. egzemplarzem obowiązkowym:
    Dz.U. 1997 nr 29 poz. 161
    Rozporządzenie Ministra Kultury i Sztuki z dnia 6 marca 1997 r. w sprawie
    wykazu bibliotek uprawnionych do otrzymywania egzemplarzy obowiązkowych
    poszczególnych rodzajów publikacji oraz zasad i trybu ich przekazywania.

    ja pracowałem w jednej z nich właśnie w dziale egzemplarza obowiązkowego. Na
    prawdę przychodzi do takich bibliotek 95% wszystkiego co jest drukowane na
    terenie RP.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...XX.pl < wytnij X..X gdy będziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl + http://wizowo.3mam.net