  • Data: 2003-09-18 22:17:57
    Temat: Re: Publikacja adresu e-mail a spam
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Sep 2003, januszek wrote:

    >+ >Hmm...
    >+
    >+ Dokladnie: hmm... :)
    >+ Wynika z tego wszystkiego, ze GIODO oraz Departament Społeczeństwa
    >+ Informacyjnego (cokolwiek to jest) interpretuja problem zupelnie
    >+ inaczej.

    O, przepraszam - nie widziałem tego posta przed posłaniem
    poprzedniego :)
    Najwyraźniej - owe instytucje nie stosują mechanizmu który
    spotyka się w sądach: "NSA wyłącza się z postępowania
    uznając że toto nie podlega jego jurysdykcji" - i tyle.
    Daje ci wtedy znać że masz szukać *innej inestytucji*
    która jest władna "się wyrazić" :)

    A interpretują inaczej - bo zajmują się innymi apektami
    tego samego (być może) zdarzenia :) pt. "ktoś ma adresy".

    pozdrowienia, Gotfryd