  • Date: Sun, 28 Oct 2007 15:36:43 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Psy sąsiada zagryzły mi kota

    Olgierd wrote:

    > To nie trolluj. Pamiętaj, że to nie hipermarket, więc nikogo bać się nie
    > musisz, ale i pierdzielić głupot też nie musisz.

    Nie trolluję, kretynie. Także nie pierdzielę, w szczególności głupotami,
    matole. Prosiłem grzecznie, żebyś się ode mnie odczepił - nie chciałeś,
    to nie miej teraz pretensji, jak będę odpłacał ci tą samą monetą...

    Ty możesz sobie szukać właściciela np. większego psa, który rzuci się na
    twojego pieska, w celu złożenia na jego ręce noty protestacyjnej i
    wezwania to opanowania swojego zwierzaka.

    Uważam takie podejście za godne debila, ale się powstrzymywałem od
    komentarzy na twoim poziomie.

    Ja natomiast będę się starał bezpośrednio zatrzymać zagrożenie. Jeśli
    spowoduje to śmierć owego zagrożenia - cóż, to będzie problem tego
    zagrożenia oraz jego opiekuna. Możesz się z takim podejściem nie
    zgadzać, ale nie jest to powód do obrażania. Kapewu?