  • Data: 2007-10-30 19:17:55
    Temat: Re: Psy sąsiada zagryzły mi kota
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Oct 2007 21:14:24 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Problem w tym, że sądzić o psiej agresji po tym czy goni kota czy nie to
    > wątpliwy sposób.

    Właściciele kotów nie mogą więc wyjść spokojnie na spacer? Kiedyś
    chodziłem ze swoim i trafiło się że musiałem go ściągać z drzewa.
    Jeśli pies jest agresywny wobec kotów to już ma za dużo agresji.
    (z drugiej strony mój kot też raz pogonił psa sąsiadki - ale
    to było w "jego pokoju" więc można to uznać za obronę
    terytorium ;-))

    > W służbach się przydają.

    Owszem - rzadko, ale jednak - tyle że zauważ jakie szkolenie przechodzą.
    Na żadnego psa po takim szkoleniu złego słowa nie powiem. Niestety
    z pośród znajomych kilka lat temu znałem tylko jedną koleżankę, która
    była ze swoim psem na takim szkoleniu. Chciała mieć dużego psa
    w mieście i wiedziała że do tego musi go wyszkolić, a nie zostawić
    go swoim instynktom.

    Pozdrawiam,
    Henry