  • Data: 2006-06-29 10:34:41
    Temat: Re: Psy na mojej posesji
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Renata napisał(a):
    > Kupilam dom wraz z dzialka, byli wlasciciele nie chca sie wyprowadzic
    > (walcze z nimi ale to inna historia)
    Pomyślmy - masz teren, masz dom, na Twoim terenie znajdują się dwie obce
    osoby, nieważne że byli właściciele. Proponuję: 997.

    > Czy jako wlasciciel moge pozbyc sie
    > tych psow?
    Pomyślmy - masz terenm, masz dom, na Twoim terenie błąkają się
    zaniedbane, wygłodzone czyli potencjalnie niebezpieczne psy, masz
    rodzinę którym te psy zagrażają. Proponuję: jak już zadzwonisz na 997
    wspomnij o psach (rozwiązanie neutralne), ew. zadzwoń do jakiegoś hycla
    czy innego TOZ (rozwiązanie dla dobrodusznych) albo ubij te psy
    (rozwiązanie dla niepoprawnych politycznie).
    Swoją drogą czytając temat "Psy na mojej posesji" myślałem, że policja
    już jest na miejscu :)

    Kobieto obudź się i zacznij bronić swojej prywatności, miru domowego,
    praw własności itd.

    Tobi