    From: "NOA" <M...@P...ONET.PL>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przyznanie alimentow
    Date: Thu, 18 Jul 2002 19:26:43 +0200

    witam
    ja mialam podobna sytuacje, z tym , ze alimenty dostawala moja corka od
    funduszu alimentacyjnego. wyszlam drugi raz za maz po prawie 10 latach i moj
    maz zarabial sporo, nie wiem skad sie dowiedzieli ( ZUS) ale zazadali
    zaswiadczenia o zarobkach i po okazaniu tych dokumentow przeze mnie
    stwierdzili ze jezeli one przekraczaja 1200 zl na członka rodziny to
    alimenty nam sie nie naleza. no i przestali wyplacac. teraz mamy duzo
    mniejsze dochody ale zus juz sie nie upomina o zaswiadczenie, zeby aby nie
    placic. juz stracilam ochote klocic sie z nimi o te 100 zlotych mam ich
    dosyc. mezowi zalegaja 9"000 to sprawa jest od ponad roku w sadzie i nie
    wiadomo kiedy sie zakonczy, zeby bylo smieszniej to tych alimentow bylo 100
    zl od nie wiem juz ilu lat. wiem ze nic ci tym nie pomoge ale przynajmiej
    wiedz ze nie jestes jedyny ktorego zus wystawil do wiatru i niestety nie ma
    na nich mocnych maja swoje wewnetrzne przepisy ktorych oczywiscie nie moga
    ci udostepnic ew. trzeba uderzac do sadu

    pozdrawiam

    magda