  • Data: 2004-11-20 15:18:16
    Temat: Re: Przywlaszczenie mienia a odzyskanie mienia [dluzsze]
    Od: "Adrian Koniecki" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Różnica jest następująca. Powyżej 250 zł przywłaszczenie jest
    przestępstwem.
    > A więc zawiadomienie rokuje nadzieje na to, że właściciel serwisu się
    nieco
    > przestraszy i chociaż złom odda. poniżej, to wykroczenie. Zawiadomienie
    > wiele nie da. Pewnie dostaniesz odmowę wszczęcia, albo przyjęli jako
    > wykroczenie. Przy zawiadomieniu powinieneś dostać pouczenie. Zobacz, czy
    > powołano się w nim na kpk, czy na kpow. Bo sam proces zawiadomienia dla
    > laika wiele się nie różni i wiele osób nawet nie zauważa.

    Czy to oznacza, ze jesli wartosc monitora to ponizj 250 zl, to gosc moze mi
    go nie oddac i nic nie bedzie? Po prostu pozostanie bezkarny?
    W takim razie w jaki sposob moge go zmusic do oddania monitora albo chociaz
    jego rownowartosci? Jest sens pozwac go do sadu cywilnego? (Zadanie na
    pismie o wydanie sprzetu juz wyslalem 2 miesiace temu i caly czas gosc mnie
    unika)

    Pozdrawiam
    Adrian Koniecki