eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzyszła mi reklama z banku.Re: Przyszła mi reklama z banku.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.axelspringer.com.pl!not-for-mail
    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przyszła mi reklama z banku.
    Date: Mon, 7 May 2012 17:20:30 +0200
    Organization: Mac?winka
    Lines: 42
    Message-ID: <jo8p7u$2d4$1@cougar.axelspringer.pl>
    References: <jo179u$37g$1@news.dialog.net.pl> <jo6ubg$lc2$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: m1400.lan
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: cougar.axelspringer.pl 1336404030 2468 192.168.3.111 (7 May 2012 15:20:30
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...axelspringer.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 May 2012 15:20:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Unison/1.8.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:703254
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-05-07 00:34:32 +0200, "Grzegorz" <n...@g...pl> said:

    > Tytułem wyjaśnienia.
    > Na rachunku w poprzednim banku gromadziłem środki z przeznaczeniem na kupno
    > mieszkania.
    > Były tam lokowane wpływy ze sprzedaży innych nieruchomości.
    > Nie uszło to uwadze banku.
    > Miałem po kilka tel. w tygodniu na nr. UWAGA! zgłoszony tylko do
    > przyjmowania SMS z kodami do potwierdzania przelewów. Nr tel. był zgłoszony
    > przeze mnie internetowo. Nie było go w umowie.
    > Po słownym (!) potwierdzeniu że ja to ja następowała fala
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ???

    " - Dzień dobry, nazywam się Szparka Sekretarka, dzwonię z banku
    Ojezusmariajakifajnyicudowny! Mam dla pana informację, ale
    muszę potwerdzić pańską tożsamość...
    - Ale ja nie odczuwam takiej potrzeby - gdy patrzyłem rano w lustro
    moja tożsamość wyglądała całkiem nieźle.
    - Ale ja muszę potwierdzić pańską tożsamość!
    - To ma pani problem, z którym winna się pani zwrócić do swego
    przełożonego. Proszę mu opowiedzieć, że klient nie ma ochoty
    potwierdzać swojej tożsamości.
    - Ale proszę pana, jeśli pan nie jest pewien, że dzwonię z banku
    Ojezusmariajakifajnyicudowny!, to może pan zadzwonić na naszą infolinię
    i tam może pan potwierdzić moją tożsamość.
    - Pani wciąż nie rozumie - potwierdzanie toższamości, mojej czy cudzej,
    nie jest w moim planie na dziś. Ani na jutro. Poza tym, oferta, którą
    chce pani mi przedstawić, nie jest dla mnie korzystna, więc byłoby
    krańcowo nierozsądne, bym się angażował w przedstawianie mi byznessu,
    na którym mogę tylko stracić.
    - Jak to, stracić?!
    - No, bo gdyby było to korzystne dla mnie, to ja dzwoniłbym do was, a
    nie wy do mnie.
    - Eee....."

    Fakt, trzeba mieć samozaparcie i nie ulegać, ale da się.
    :)

    --
    Bydlę

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1