eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzyszła mi reklama z banku.Re: Przyszła mi reklama z banku.
  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Przyszła mi reklama z banku.
    References: <jo179u$37g$1@news.dialog.net.pl> <jo19ul$aoe$81@usenet.news.interia.pl>
    <jo1aei$24v$2@inews.gazeta.pl> <jo1agu$aoe$82@usenet.news.interia.pl>
    <jo2neg$hlr$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>
    <jo3451$clo$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>
    <jo41be$jt0$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>
    <jo4cga$g8l$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>
    <jo678r$ua9$1@mx1.internetia.pl>
    Date: Sun, 6 May 2012 18:44:23 +0200
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Darwin)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@p...org>
    NNTP-Posting-Host: 109.173.136.188
    X-Trace: news.home.net.pl 1336322663 109.173.136.188 (6 May 2012 18:44:23 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 46
    X-Authenticated-User: proteus.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
    .net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:703204
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-05-06, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    [...]

    >> Raczej chodzi mi o nadmierną "opiekuńczość" państwa, która powoduje że
    >> ludzie durnieją.
    >
    > Wydaje mi się, że wręcz przeciwnie, tzn otwierają im się oczy. Nie zmienia
    > to tylko przewagi jaką naciągacze mają w stosunku do pojedynczego klienta.

    Ale nie rozmawiamy o naciągaczach, tylko o reklamach.

    >>> Nie jest. Pisałeś wyżej kpiąco o wyznawcach "Świętych Danych
    >>> Osobowych Wartych Więcej niż Rekordowa Kumulacja w Totka",
    >>> więc starałem się przekazać, że opór przeciwko wciskaniu z każdej
    >>> strony reklam może mieć inne źródło.
    >> Oczywiście że może. Ale nie z tym mamy do czynienia w tym wątku.
    >> W tym wątku mamy do czynienia z nielogiczną, przesadną reakcją
    >> na wspomniane reklamy.
    > Co w niej przesadnego ?

    Mniej więcej to samo co zabijanie komarów z atomówki.

    [...]

    >> A jak już i to zawiedzie, to mózg to taka zdolna bestia, że można się
    >> nauczyć ignorować niepożądane informacje i szybko oceniać to w ułamkach
    >> sekund.
    >
    > Nie ma takiej możliwości bo reklamodawcy nieustannie pracują nad tym byś
    > reklamę odebrał.

    No ej. Taki bystrzak i nie potrafi?

    >> I teraz wykaż logikę postępowania prawnego w tym wypadku, kiedy
    >> stracisz niepoliczalnie WIĘCEJ czasu na aparat prawny dla jednej
    >> takiej sprawy niż zajmie Ci wyfiltrowanie wszystkich reklam
    >> razem wziętych, przez całe życie.
    > Wyobraź sobie, że poszkodowani zebrali się i zaczęli każdy tego typu
    > przypadek ścigać prawnie. Taka policja obywatelska.

    Podtrzymuję swoje zdanie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1