  • Data: 2011-06-20 06:33:39
    Temat: Re: Przymus urlopowy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla porządku należy jeszcze rzucić hasłem: "postojowe".
    > Jeśli pracownik zarabia znacznie powyżej "minimalnej krajowej",
    > różnica może mocno zależeć od ustaleń umowy o pracę.
    > W tym sięgnąć owej minimalnej.

    Postojowe musi mieć uzasadnienie technologiczne (np. rozruch maszyn
    trwa kilka godzin wieć nie opalca się uruchamiaćich na jeden dzień) albo
    być wynikiem czynników zewnętrznych (np. wyłączenie prądu).
    Ponieważ postojowe to tylko cześć normalnego wynagrodzenia, nie można
    zarządzić postoju "bo tak".

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813