    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przyjete zazalenie - co dalej?
    Date: Wed, 10 Dec 2008 15:34:42 +0100

    Kamil K. pisze:

    > Sprawa teraz wyglada tak. Zlozylem wniosek o przywrocenie terminu
    > odwolawczego tlumaczac sie tym, ze nie bylem informowany nalezycie o
    > postepie w mojej sprawie. Sad za pierwszym razem nie przyznal mi racji.
    > Zlozylem wiec zazalenie z prosba o wstrzymanie zasadzonej kary oraz
    > przywrocenie terminu odwolawczego. Tym razem sad poinformowal mnie o
    > przyjeciu zazalenie i przeslaniu akt do sadu.
    >
    > Tylko teraz pytanie: Rozumiem ze od momentu odebrania pisma mam 7 dni na
    > odwołanie sie od wyroku czy moze juz nic nie musze robic i sad sam
    > wyznaczy termin rozprawy ??

    Nie będzie żądnej rozprawy, przynajmniej na razie.
    Sąd przyjął twoje zażalenie na postanowienie o odmowie przywrócenia
    terminu. Teraz SR przekaże zażalenie do SO i zapewne skończy się
    skutkiem o którym pisaliśmy już wcześniej, tzn. SO nie uwzględni twojego
    zażalenia i będzie po zawodach.
    Gdyby przypadkiem, to jest cudem, SO przywrócił ci termin do dopiero
    wtedy ruszy rozpoznanie merytoryczne twojej sprawy, tzn. zostanie nadany
    bieg sprzeciwowi, który jak rozumiem złożyłeś.
    Tak czy inaczej nic nie musisz już robić :), tylko czekać.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.