  • Data: 2007-05-19 16:29:02
    Temat: Re: Przewożenie czapki MILICYJNEJ na podszybiu
    Od: Sebcio Łastowski <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > a po co ci czapka akurat milicyjna, wystarczy zwykla biala czapka
    > pzypominajaca do zludzenia poicyjna, z tego co wiem to kapitanowie zeglugi
    > cywilnej tez takie maja, piloci lotu, czpka ta moze byc pozbawiona
    > emblematow, przeciez i tak widziana jest z daleka i przez szybe

    Chodziło o to że milicyjną łatwiej zdobyć :) Oczywiste że może być
    cokolwiek co przypomina czapkę policjanta ruchu drogowego.

    Temat mnie zaciekawił, bo taka czapeczka albo coś co ją przypomina
    doskonale dyscyplinuje kierowców w zasięgu wzroku. Nie robią głupich
    manewrów, jadą przepisowo a to znacznie poprawia poczucie własnego
    bezpieczeństwa. Już nie raz miałem debili z naprzeciwka, którzy nieomal
    o włos mijali mnie podczas wyprzedzania. Raz o mało nie zabiłem pieszego
    robiąc unik przed czołówką z idiotą, któremu ubzdurało się że zjadę na
    pobocze nie upewniwszy się, że mam to pobocze wolne...

    Myślę że widząc granatowe Mondeo z taką czapką na podszybiu narwańcy z
    przeciwnego pasa powstrzymają się przed takimi manewrami.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL