    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przewoz malutkich dzieci...
    Date: Thu, 08 Dec 2005 09:10:20 +0100

    Hubert Grochowina napisał(a):

    > to zapytam doś opryskliwe
    > po jakich ch... mi gasnica - ani się nią nie obronie ani auta nie ugasze -
    > zamała i nie poreczna - ostatnio ojciec gasił malucha - 4 gasnice poszły i
    > maluch do pieca i tylko małe zwarcie było
    > po co mi gasnica jak sie nie nadaje ?

    Po nic. Wyposazanie samochodow w te male gasnice to rowinez glupota.
    Taka gasnica to jest dobra w kuchni zeby pozar oleju na patelni zgasic i
    do niczego wiecej.

    > uwazam ze kazdy mógłby wybrac sam sobie odpowiedni foteli
    > podtawowy nechy i był ten steropianowy - nie chodzi o masakryczne
    > bezpieczenstwo - bo przeciez nie kazdy musi od razu miec kogo w tym foteliku
    > wozic

    No to trzeba isc do najblizszego hipermarketu i zakupic sobie za
    kikadziesiat zlotych badziewny fotelik.

    > wazne aby był na wyposarzeniu na okazje - oczywisce ze sam bym kupił
    > porządny fotelik ale skoro mam odwieść matke z dzieckiem 2 razy w roku na
    > drugi koniec miasta to wole miec ten steropian niż nic - zreszta w
    > przypadkach bez fotelika czy ze steropianem nie jest bezpieznie - fotelk tez
    > tego nie zapewni ale jest lepszy

    Jezeli ma byc na wyposazeniu na okazje to rowniez by musial byc nakaz
    wozenia go w samochodzie.

    Kazde inne rozwiazanie bedzie glupie, bo powoduje wcisniecie kazdemu
    wlascicielowi samochodu niepotrzebnych mu fotelikow za ktore bedzie
    musial zaplacic.
    Po co firmie ktora ma 50 sluzbowych samochodow zestaw jakis 150
    fotelikow? Gdzie oni to maja magazynowac?