    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 29 May 2003 22:42:12 +0200
    Sender: Jaroslaw Matejczuk <J...@j...net>
    From: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>
    Subject: Re: Przewieszka przewodu nad ulicą

    Użytkownik "MariuszR" <m...@n...post.pl> napisał w wiadomości
    news:3ed62d1f@news.home.net.pl...
    > Witam
    >
    > Czy jesli uzyskam zgodę spóldzielni mieszkaniowej to mogę przewiesić
    > przewód lączący w jedną sieć dwa bloki nad ulicą?

    jest jeszcze właściciel ulicy oraz warunki techniczne jakie należy spełnić
    wieszając cos nad pasem drogowym,
    małe piwo jeżeli to droga wewnetrzna sp-ni,
    duża sprawa jeżlei to droga publiczxna bo wtedy w grę włącza się zarząd dróg
    publicznych
    czy jakas inne instytucja zarządzająca drogami na danym terenie.

    poza tym takie przewieszki to jak słyszałem, częśto działaja jak
    piorunochrony,

    pzdr,
    JarekM