  • Data: 2011-09-09 14:11:21
    Temat: Re: Przetarg - zlozenie oferty na czas
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On Fri, 9 Sep 2011, Tulipson wrote:
    >
    > [...komuś...]

    > To jest powód do dyskusji, zgoda, czy jakiś przepis wymaga w tym
    > przypadku czegoś więcej niż "umożliwienia zapoznania się z ofertą"?

    > Znaczy podkreślasz że było inaczej niż napisałeś wyżej?
    > Coś nielogicznie to brzmi :]
    > (podejrzenie: może "bynajmniej" użyłeś zamiast "przynajmniej"?
    > ale to raczej steruje w stronę zaprzeczenia)

    Moze inaczej...
    Do budynku nie moze wejsc kazdy, potrzebna jest karta aby przejsc przez
    bramki.
    Podchodze do ochrnoy, mowie "prosze mi otworzyc bramke, ide z oferta na to i
    tamto"
    Pan mowi, "kancelaria zamknieta, sa na szkoleniu, nie wejdzie pan"
    Ja mowie, "w takim razie zostawie u Pani Zosi ktora jest odpowiedzialna za
    przetarg bo nie moge pozniej przyjechac"
    Pan mowi, "Pani Zosi tez nie ma, wszycy sa na szkoleniu BHP"
    Ja mowie, "ale ktos jest w budynku, nie moge zostawic innej osobie?"
    Pan mowi "nikogo odpowiedzianego za te sprawy nie ma, ja tez tego nie moge
    przekazac"
    Wychodze i tyle....