  • Data: 2004-12-16 18:40:42
    Temat: Re: Przeszukanie
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > a uzasadnic nie potrafisz ?

    Nie mogę się doczekać.

    > przekonaj mnie, czlowieku, raz chyba mozesz swoja wypowiedz czyms
    > podeprzec co?

    Nie ja rzuciłem wyssaną z palca tezę o obowiązku wymontowania dysku z
    komputera przez przeszukującego policjanta. Zapomniałeś?

    > Jedzie Pan samochodem (kupionym) ma Pan w nim kradzione radio. Zatrzymuje
    > Pana policja sprawdzaja radio... pech... musza zatrzymac..
    > i teraz pytanie to geniusza,
    > rekwiruja radio, czy samochod z radiem? Bo nie maja srubokretow.

    Tak. Zatrzymają auto na parkingu policyjnym (abstrahując od tego, że bez
    wymontowania radia ciężko jest stwierdzić czy jest kradzione).
    Ty oczywiście, w razie stwierdzenia przebicia numerów silnika, wymontował
    byś na drodze silnik z auta.
    No ale ty "miszcz" jesteś a w dodatku wybitny znawca prawa. Nie to co my,
    biedne zuczki;))

    --
    Pozdr
    Leszek