eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzesyłka kurierska zostawiona u portiera › Re: Przesyłka kurierska zostawiona u portiera
  • Data: 2015-04-01 10:12:29
    Temat: Re: Przesyłka kurierska zostawiona u portiera
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 01.04.2015 o 08:42, Kapibara pisze:
    >>> >>Jesteś pewny? Aż z ciekawości sprawdziłem ofertę kilku firm kurierskich.
    >>> >>Praktycznie każda firma oferuje za dopłatą dostawę: "do godz.9", "do
    >>> >>godz.12". Co najmniej dwie firmy mają w opcji "dostawę 17.00-19.00" a nawet
    >>> >>"19.00-22.00". Ale oczywiście każdy chciałby szybko i najtaniej. Jak ktoś
    >>> >>nie jest w stanie odebrać paczki w "standardowych godzinach" to wystarczy
    >>> >>poprosić sprzedawcę o droższą wysyłkę z dostawą popołudniową czy wieczorną.
    >>> >>Jedno woleć, albo się jest elastycznym, albo za wygodę się płaci.
    >>> >>
    >> >
    >> >Super, ale nie każdy sprzedawca ma taką opcję. To raz. Dwa - że po co
    >> >mam dopłacać żeby mieć to co Poczta Polska - opcja zazwyczaj tańsza - ma
    >> >w standardzie?
    > Tę opcję ma nie sprzedawca, a firma kurierska z której usług korzysta.
    > Wystarczy uzgodnić przed zakupem, to sprzedawca powie ile trzeba dopłacić
    > za dostawę w niestandardowych godzinach.

    Może mam nadzwyczajne wymagania, ale lubię kupić i mieć problem z głowy.
    A nie pisać do sprzedawcy, czekać na odpowiedź, której w ogólności w
    ogóle mogę nie dostać w rozsądnym terminie bo np. pytania ze skrzynki
    kontaktowej trafiają do innego działu niż zamówienia. W ten sposób w
    skrajnych przypadkach zakup może się przedłużyć z 5 minut do tygodnia.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1