  • Data: 2006-03-26 22:22:31
    Temat: Re: Przesluchanie - policja
    Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A znasz sposób na ustalenie przez telefon w sposób pewny tożsamości
    > rozmówcy? Bo reszta była by w miarę prosta.

    Normali ludzie znajdą na to sposób. Załóżmy ze ktoś musi być przesłuchany
    500kilometrów od miejsca zamieszkania. Zostaje poproszony żeby sie udal w
    określonym czasie na najbliższy posterunek. Tam inny policjant ustali tożsamość.
    Reszta jak napisałeś jest już prosta. Chociaż dla mnie prostrze jest ustalenie
    tożsamości. To co opowiedzial przez telefon może zapisywać ktoś po drugiej
    stronie kabla. Potem przeslać faksem do podpisania. Podpisane dokumenty mogą
    wrocić do przesłuchującego dowolną uznaną droga. Proste jak budowa pałki
    policyjnej. Tomek