  • Data: 2008-10-16 08:30:25
    Temat: Re: Prześladowca
    Od: "tama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Anna" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:gd5mav$set$1@inews.gazeta.pl...
    > tama <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    ok nie znam faktów z ostatnich 20 lat,bo ich nie podajesz.
    orientacja w sytuacji materialnej i społecznej jest potrzebna do porady.

    Wiecej rodzeństawa nie masz? i bliskiej rodziny?

    co do straszenia- mam watpliwości - czy w sensie prawnym mozna straszyć
    komornikiem?? w końcu to wykonawca i egzekutor prawa. Więc o ile psycholog
    przyją by to za straszenie to prawnie powoływanie sie na działanie prawa
    straszeniem nie jest. (chyba ze straszy ze komornik Cię pobije itp)Tak jakby
    ktoś Cię straszył ze przyjdą z elektrowni i każą zapłacić za światło.
    Moze być szantazem " jeśli czegoś nie zrobisz doniosę ze nie zpłaciłeś
    /zataiłaeś/ sfałszowałeś/ i przyjdzie komornik po wszystko"
    Taki szantaż mozna nagrać dyktafonem, tylko nie wiem czy w przypadku
    niezapłacenia itp jest sens oskarżania o szantaż.Ale to zalezy od
    szczegółów.

    Co do damskiego boksera - póki Cie nie katuje tak zeby zrobić obdukcję
    lekarską o mozesz tylko dyskretnie nagrywać. Co w sumie przy dzieleniu
    spadku nie ma specjalnego znaczenia.

    Jako smotna matka spróbuj uzyskać bezpłatną pomoc prawną- organizuję ja
    czasmi gazety i rózne punkty pomocy społecznej -tylko trzeba dobrze poszukać