  • Data: 2008-10-15 14:08:07
    Temat: Re: Prześladowca
    Od: "tama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andy" <d...@d...de> napisał w wiadomości
    news:gd4dbn$n9o$1@news01.versatel.de...

    > "tama" <k...@p...onet.pl> nabazgral

    > Po pierwsze, przeczytaj jeszcze raz to zdanie co pozostawilem.
    > Po drugie, po jaka cholere cytujesz caly post, jak nawet nie odpowiadasz
    > na temat, tylko glupio marudzisz ?
    >
    > Andy

    Jak to nie odpowiadam na temat? myslisz ze istnieje odopowiedź typu: na
    podstawie par 20 ust 2 nielubianego brata mozna eksmitować z jego domu jak
    tylko siostra ma ochotę...

    Nie ma konkretnych odpowiedzi w sensie przepisów prawa bo podajesz
    stanowczo za mało danych. do jakiejkolwiek porady (nie koniecznie prawnej)
    trezba by wiedzieć coś niecoś o antagonistach.
    Ao Tobie wiemy
    płeć kobieta
    nie lubi brata
    ma dwoje dzieci
    sprawa o dom w toku

    "mam 2 dzieci na utrzymaniu i jestem sama" oznacza że pokłóciłaś się z mężem
    i wprowadziłaś sie do rodziców, a mąż uzytkuje wasz wspólny dom i nie płaci
    na dzieci?

    Z czego utrzymujez dzieci? bo wiemy ze spłaciłaś kredyt. Pracujesz? chyba
    nie, więc skad masz kasę?