  • Date: Tue, 02 Mar 2004 19:47:33 +0100
    From: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przesladowanie przez administratora sieci

    On 02/03/2004 18:25, DawidPartyka wrote :

    > Dzisiaj otrzymałem od niego zerwanie umowy i LOG niby udowadniajacy mi ze to
    > ja:
    > http://safelock2.republika.pl/1.jpg (pierwsza czesc logu)
    > http://safelock2.republika.pl/2.jpg (druga czesc logu)

    Z tych logów nic takiego nie wynika, oprócz sesji www maszyny
    192.168.2.26 z 192.168.2.10. Przychylam się do wersji pozostałych
    piszących w tym wątku. Admin to najwyraźniej niekompetentny cymbał.
    Z tego co piszesz to log powinien zawierać działanie w warstwie Mac (po
    polsku to się nazywa chyba warstwa łącza/interfejsu sieciowego czy
    coś...) -- arpy i rarpy...

    Masz dwa wyjścia. Albo dać sobie spokój, albo walczyć dalej. Co prawda
    nie bardzo mam koncepcję jak Ty, sam nieznający się na sieci możesz
    walczyć...
    Chyba bym poprosił o skomentowanie tego logu, opis metody naruszenia
    bezpieczeństwa, itp. Potem bym poprosił o pomoc ludzi z
    pl.comp.networking aby to skomentowali, potem ich komentarze wydrukował
    i zaniósł szefowi tego admina z prośbą o wyciągnięcie konsekwencji
    (czyt. zwolnienie idioty).

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Fear is that little darkroom where negatives are developed. (Michael