  • Data: 2008-03-25 14:25:43
    Temat: Re: Przerwane przez ZUS zwolnienie lekarskie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fsa8pj$5jp$1@inews.gazeta.pl a...@W...gazeta.pl
    <a...@W...gazeta.pl> pisze:

    > mam do Was gorącą prośbę. Moja sytuacja wygląda następująco:
    > 20 grudnia ubiegłego roku miałem wypadek samochodowy. Skończyło się na
    > ogólnych potłuczeniach całego ciała, wstrząśnieniu mózgu oraz na
    > uszkodzeniu lewej łąkotki. W szpitalu włożyli mi nogę w gips. Od 20
    > grudnia jestem na zwonieniu lekarskim. Mój pracodawca widząc że moj
    > powrót do zdrowia się przedłuża na moje miejsce zatrudnił inną osobę i
    > poprosił ZUS o kontrolę mojego zwolnienia. Zus dzisiaj uznał że od jutra
    > mogę iść do pracy (wiem że jak się tylko tam pokarzę to wręczą mi
> [...]
    Skontrolowali obecnie biegnące zwolnienie. Od jutra możesz mieć następne,
    nawet niekoniecznie na to samo.
    BTW - należałoby trochę lepiej prowadzić "politykę zwolnieniową" (krótkie
    zwolnienia i przemyślana zapadalność na zdrowiu) aby ZUSowi nie ułatwiać
    kontroli. Nie ma co mieć w stosunku do drani żadnych skrupułów, znam
    _osobiście_ przykład odebrania renty przez ZUS i uznania za zdolną do pracy
    osobę ze znacznie zaawansowanym SM.

    --
    Jotte

    --