  • Data: 2011-01-15 11:47:49
    Temat: Re: Przepisy dot. reklam na budynkach
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, nie lepiej. Wspólnota życzy sobie opłat, wszyscy święci
    >(konserwator, architekt, zdium) - też. Szyld kosztował 600 zł, projekt
    > wiercenia 4 dziur pewnie tyle samo. .

    Nie zawsze w życiu jest wszystko za darmo.
    Dziury możesz sam sobie wywiercić. To jedyne chyba możesz mieć za "niby"
    darmo. Poświęcisz tylko na to jakiś czas, zorganizujesz sobie drabinę,
    wiertarkę przedłużacz, kołki itd.
    Projekt też sam zrobić jak masz uprawnienia. Nie masz? To trzeba było
    skończyć odpowiednią szkołę i zrobić. Myślisz, że za darmo je rozdają?
    Nie za posiadaną wiedzę projektanta.
    Wspólnota chce kasy, bo na ich własności coś wieszasz. To oczywiste. Nie
    chcesz płacić to sobie kup budynek na własność. Będziesz mógł powiesić
    za darmo.

    > A od spadających rzeczy to ja mam ubezpieczenie.

    To fajnie. Ja też.

    A teraz postaw się w roli przechodnia, który przechodzi pod szyldem
    sąsiada. A teraz wolisz:
    a) nie dostać nim w głowę i przejść spokojnie
    b) dostać w głowę, resztę życia spędzić na wózku inwalidzkim albo na
    cmentarzu, ale dostać (albo Twoja rodzina) odszkodowanie (które i tak
    nie zrekompensuje Twoich kosztów)?

    Teraz też wybierzesz b, bo sąsiad był ubezpieczony?

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof Jodłowski

    Firma Inżynieryjna FORNAX s.c.