  • Data: 2007-11-05 15:26:48
    Temat: Re: Przeniesienie numeru TP>UPC
    Od: djmaro <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Lis, 15:07, Pawe Ubysz <p...@W...pl> wrote:
    > U ytkownik "djmaro" <e...@w...pl> napisa w wiadomo
    cinews:1194269770.633760.305390@19g2000hsx.googlegro
    ups.com...

> [...]
    > umow to uleg a ona rozwi zaniu w jakims konkretnym dniu ( zak adam e mia
    > by to 1 listopada , oraz zak adam e wypowiedzenie umowy zosta o dor czone
    > i e masz potwierdzenie jego dostarczenia). Tak wi c od tego dnia TPSA nie
    > wiadczy Ci ju adnych us ug a wi c nie ma mowy o rachunkach. Je eli nadal
    > masz aktywny numer w TPSA to zadzwo na ich infolini i wyja nij ca
    > spraw . A mo e po prostu z o y e wypowiedzenie nieco zbyt pó no?
    > W sprawie odszkodowania nie b d si wypowiada poniewa na razie nie
    > wiadomo jakie ponios e szkody ( termin "odszkodowanie" pochodzi od s owa

    Dzieki za odpowiedz.
    Tak wniosek o rozwiazanie umowy oraz przeniesienie numeru byly
    skladane rownoczesnie za posrednictwem UPC. Oni to w moim imieniu
    zrobili, pozatym na blekitnej lini nic nie wiedza poza tym, ze z
    formalnego punktu widzenia nie jestem ich abonentem tylko UPC i do
    nich mam "niby" niby dzwonic.

    Pozdrawiam
    Marek