  • Data: 2005-08-28 09:30:51
    Temat: Re: Przeniesienie domeny na inny serwer
    Od: beztlenowiec <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Harry wrote:
    > Czy ktoś może pomóc w takiej sprawie.
    > Jakie ja mam prawa do domeny com jeśli jest ona zarejestrowanan na mnie.
    > Sprawa dotyczy tego typu iż chcę ją przenieśc na inny serwer, a mój
    > dotychczasowy provider złośliwie (podejrzewam) nie chce mi w tym pomóc.
    > Ponoc to on musi ją odblokować i zezwolić na transfer i bez tego firma
    > gdzie ją przenoszę nic nie może zrobić. A najgorsze jest to że jutro
    > wygasa mi termin jej ważności. mam już ją opłaconą w firmie superhost,
    > ale dopóki ona nie bedzie u nich, to oni mają związane ręce.

    Domena jest Twoja, więc możesz z nią zrobić co chcesz, a firma, w której
    ją zarejestrowałeś jest zobowiązana Ci to umożliwić. Zastanawiałbym się
    tylko, co jeśli termin ważności wygasa... Zapytaj o to raczej na grupach
    dyskusyjnych poświęconych WWW, bo tam znajdziesz praktyków, którzy
    sprawami domen zajmują na co dzień.
    Rada praktyczna na przyszłość: nie rejestruj domeny w fimie, która
    jednocześnie hostuje serwis pod tą domeną. Wybierz jakiegoś "pewnego"
    rejestratora - ja używam od wielu lat nazwa.pl i jestem całkiem
    zadowolony. Być może w innych miejscach ceny są niższe, ale wolę
    dopłacić parę złotych i mieć wygodę - w każdej chwili mogę zmienić
    nameservery i tylko do tego ogranicza się moja obsługa domeny.

    beztlenowiec