eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzeniesienie do rezerwy bez odbycia służby - jakie dokumenty ? › Re: Przeniesienie do rezerwy bez odbycia służby - jakie dokumenty ?
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przeniesienie do rezerwy bez odbycia służby - jakie dokumenty ?
    Date: Fri, 14 Nov 2003 18:31:12 +0100

    On Fri, 14 Nov 2003, it was written:
    [...]
    >+ Ok, ale w ustawie jest napisane 800pln, ale jest to kwota
    >+ brutto czy netto??
    [...]
    >+ 2.Dochodem ze źródła przychodów, jeżeli przepisy art. 24-25 nie stanowią
    >+ inaczej, jest nadwyżka sumy przychodów z tego źródła nad kosztami ich
    >+ uzyskania osiągnięta w roku podatkowym. Jeżeli koszty uzyskania przekraczają
    >+ sumę przychodów, różnica jest stratą ze źródła przychodów
    >+
    >+ a więc mowa jest o tym co się właściwie dostaje na tzw. łapkę

    Nienienie :)
    Dochód to jest przychód - koszty.
    Jak dochodem jest dochód z pracy to koszty są zryczałtowane (też
    w ustawie napisano ile) albo można rozliczyć je biletami miesięcznymi,
    jak dochód jest "z emerytury" itp. to koszty wynoszą zero.
    W ten sposób masz dochód.
    Teraz od dochodu odliczasz jeszcze dodatkowo (w innym miejscu
    ustawy ;)) odliczenia: do nich należy m.in. ZUS.
    Z tego co ci zostało - płacisz podatek.
    I dopiero po wszystkim masz kwotę "na rękę"... nie ma tak dobrze
    jak myślisz, na .podatki widziałem już wyliczenia ile czego
    wychodzi przy "standardowych" 800 zł i ile "na rękę" zostaje.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)