    From: q...@p...com (Grzegorz Kłeczek)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przeniesienie do rezerwy
    Date: 4 Jul 2002 13:44:25 +0200

    Witam

    Zostalo wydane 15 pazdziernika ubieglego roku i posiada numer 65

    Ponizej 2 najwazniejsze paragrafy z tego Zarzadzenia
    Slyszalem ze po wakacjach ma wyjsc podobne co do tegorocznych absolwentow.

    Pozdrawiam

    Grzesiek

    Ps. sorrki ze z polskimi znakami ale nie chcialo mi sie przepisywac
    Par. 1 Wojskowi komendanci uzupełnień przeniosą do rezerwy z dniem 9
    listopada 2001 r. poborowych przeznaczonych do odbycia zasadniczej służby
    wojskowej lub służby w obronie cywilnej, urodzonych w latach 1977 - 1979
    oraz starszych, którzy:

    1) spełniają warunki do uznania ich za posiadających na wyłącznym utrzymaniu
    członków rodziny;

    2) nie ukończyli szkoły podstawowej lub wykształcenie podstawowe zdobyli z
    dwuletnim albo większym opóźnieniem bądź w szkole specjalnej;

    3) zostali prawomocnie skazani za przestępstwo i wymierzono wobec nich karę
    pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 3, a karę tę odbyli.

    Par 2. Przeniesieniu do rezerwy w terminie, o którym mowa w § 1, podlegają
    również poborowi, którzy do dnia wejścia w życie zarządzenia stali się
    absolwentami szkół wyższych i nie zostali powołani do odbycia przeszkolenia
    wojskowego.