    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przelew on-line - wydruk potwierdzenia
    Date: Thu, 31 Aug 2006 09:03:39 +0200

    akala wrote:

    > taaak ? to twoim zdaniem firma może zakwestionować fakt wpłaty na jej
    > konto pomimo tego ,że faktycznie dokonałeś takiej wpłaty i ją w tej
    > firmie zaksięgowano ? No to powodzenia w interesach.

    Ocenzurowałeś niestety dalszy ciąg mojej wypowiedzi:
    "Ale w wypadku jeśli np zapłaciłeś
    za towar, przedstawiłeś taki dowód zapłaty a firma odmówi wydania
    towaru z powodu braku pieczątki, to masz prawo pozwać firmę do sądu np.
    o odszkodowanie za niewykonanie umowy."

    Jeśli uważasz, że tak naprawdę można zrobić firmie cokolwiek oprócz
    udania się do sądu, to napisz. Jestem ciekaw twoich pomysłów.