  • Data: 2011-11-13 02:45:28
    Temat: Re: Przekroczenie "obrony koniecznej"?
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Lis, 01:48, zly <b...@N...fm> wrote:

    > Niczym. Nie może się różnić, bo inaczej to on by dostawał łomot.

    Gratluje zomowcu! Zycze ci spotkania z takimi osobnikami w mundurach!

    > Sorry, ale jak ktoś się pcha między dwie manifestacje które dążą do
    > konfliktu, to jakoś mała szansa, że to jest przypadek.

    Powiesz mi moze jak mial sie nie ladowac miedzy dwie manifestacje
    odbywajace sie w centrum miasta, dla ulatwienia dodam ze dosc duzego?
    Przy czym Marsz Niepodleglosci rozciagal sie na pochod dlugosci ponad
    kilometra a moze i wiecej - nie wiem ile mieszkancow mieszka na
    terenie przez ktory przechodzil, ale strzelam ze z 250 tysiecy