  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przekazuje dane osobowe czy nie...
    Date: Wed, 30 Jan 2008 17:41:15 +0100

    > art. 23 ustawy o ochronie danych osobowych:
    > 1. Przetwarzanie danych jest dopuszczalne tylko wtedy, gdy:
    > [...]
    > 3) jest to konieczne do realizacji umowy, gdy osoba, której dane
    > dotyczą, jest jej stroną lub gdy jest to niezbędne do podjęcia działań
    > przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą,

    Prawnik ze mnie jak z koziel d... trąba ale co z tego wynika? No moge
    przetwazac ale czy musze zglaszac ze komus przekazuje (choc formalnie to klient
    sam przekazuje bo on fizycznie przesle te dane, na jego "klikniecie" jego
    przegladarka to zrobi, ale nie do mojej firmy ale do innej. Ja moja baze
    zglosilem i napisalem we wniosku ze nie przekazuje (majac na mysli ze sprzedam
    komus ta baze by spamowal moim klientom).