eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzejście przez tory kolejowe › Re: Przejście przez tory kolejowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przejście przez tory kolejowe
    Date: Fri, 9 Sep 2016 07:44:36 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 16
    Message-ID: <nqti87$ctg$1@node1.news.atman.pl>
    References: <nqmaea$395$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <2rmqtt1m0zyv.2gtb0coiq1ni$.dlg@40tude.net>
    <nqmdn8$5pf$4@node2.news.atman.pl>
    <57d04af0$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqpiro$amu$2@node1.news.atman.pl>
    <57d0568e$0$12562$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqpv5c$amu$3@node1.news.atman.pl>
    <57d08551$0$12549$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqqqmq$ema$1@node2.news.atman.pl>
    <57d0f167$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqsksj$782$2@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.155.81
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1473399879 13232 81.219.155.81 (9 Sep 2016 05:44:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Sep 2016 05:44:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    In-Reply-To: <nqsksj$782$2@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:757832
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 08.09.2016 o 23:23, Shrek pisze:

    > Ogólnie pomysł, żeby urządzenie automatyki bezpieczeństwa pokazywało w
    > razie awarii sygnał mniej bezpieczny (a mówiąc wprost niebezpieczny)
    > jest delikatnie mówiąc... ekstrawaganckie. To że tak jest od lat zakrawa
    > na sabotaż.
    Obserwując zmiany, jakie zachodzą (nie tylko na drogach, ale także i w
    pracy) coraz bardziej jestem przekonany, że przeważnie chodzi o
    "dupochrony". Kask ma chronić nie głowę pracownika, ale tyłek
    kierownika. Pisałem kiedyś na grupie samochody, że liczyłem znaki
    drogowe jadąc z Tychów do Oświęcimia i wyszło mi, że średnio jest znak
    co 40 metrów. Jadąc średnio 36 km/h mamy co cztery sekundy znak do
    odczytania i zakodowania. To ma służyć bezpieczeństwu? Chyba inżyniera
    ruchu.
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1