  • Data: 2003-07-20 12:46:47
    Temat: Re: Przejecie Stowarzyszenia
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin_P wrote:
    > Witam
    >
    > Mam pytanie do prawnikow.
    > Od 2 lat bylismy czlonkami Stowarzyszenia aby miec dostep do Interneu i nie
    > placic podatku vat, tak przynajmniej zapewniala firma ktora tym wszystkim
    > zarzadzala.
    > Dwa miesiace temu przyszla nowa firma i powiedzial ze stowarzyszenia juz nie
    > ma wreczyla nowe umowy i podniosla oplate za internet .W stowarzyszeniu
    > mielismy ksiazeczki czlonkowskie na ktorych byly dokonywane wplaty oraz
    > mielismy wpisowe do stowarzyszenia oraz moglismy wiebierac raz do roku
> [...]

    Nie ma co gadac z gosciem, bedzie coraz wiecej problemow. Trzeba sie
    zastanawiac nad alternatywa. Czyja wlasnoscia jest siec lokalna? Czyja
    wlasnoscia sa urzadzenia? Jaka byla umowa miedzy stowarzyszeniem, a
    firma zarzadzajaca? Jakie sa zapisy w statucie?

    Tych informacji brakuje, bez nich ciezko doradzic.

    Co do likwidacji sieci, to gosc bedzie mial jeden problem, musi
    przywrocic pomieszczenia do stanu poprzedniego. Wiec bedzie mial wiecej
    strat. W kazdym razie z tego co powiedzial, nie da sie z nim
    wspolpracowac. Trzba wyrwac jak najwiecej z majatku sieci, chociazby
    kable do mieszkan i szukac nowego providera.

    Poza tym zastanawia mnie jedno, jak stowarzyszenie moze zostac
    wykupione? Poprzednia firma musiala juz cos krecic z tym stowarzyszeniem.

    wer