  • Data: 2005-07-22 05:18:12
    Temat: Re: Przedluzenie wizy krotkoterminowej.
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    y...@g...com napisał: > Witam grupowiczow,

    > Mam znajoma, ktora niebawem przejezdza z Japonii. Zalatwila sobie tam,
    > u siebie wize do Polski, ale dali jej tylko ok. 2 tygodnie.

    z tego co sie orientuję, to przy pobytach turystycznych w Polsce dla
    obywateli Japonii do 90 dni nie wymaga się wizy.

    Jeśli jednak znajoma ma paszport, gdzie wiza do PL jest jednak
    potrzebna... to innej metody niż staranie sie o zalegalizowanie pobytu
    cudzoziemca - nie ma. Urząd Wojewódzki jest właściwy dla tych
    spraw.

    Jeszcze mozna by wyjechać na chwile z Polski i za godzinę lub nawet
    kilka minut wrócić... tylko, ze teraz z tymi granicami dookoła
    Polski jest niewielki problem... Jedyna pewna granica gdzie stawiają
    stempelki to Ukraina, Białoruś, Rosja...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net