    From: "WitekS" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przedawnienie
    Date: Thu, 9 Dec 2004 09:52:02 +0100

    W związku ze staraniem się o rente wypadkową mam orzeczenie biegłych w
    którym wyraźnie pisze że mój stam zdrowia jest skutkiem wypadku. Czy to nie
    wystarczy?
    Aby ocenić szkody na zdrowiu powstałe w wyniku wypadku musi być skończone
    leczenie (przynajmniej na takiej podstawie wypłacają odszkodowania firmy
    ubezpieczeniowe) a u mnie padaczka ma skutek urazu (blizna w obszarach
    mózgu) co stwierdzili biegli w postępowaniu przeciwko ZUS o rente wysytepuje
    nadal i wg tych biegłych tak długoletnie jej występowanie nie rokuje
    wyraźnej poprawy w przyszłości wobec tego jak można ocenić szkody na zdrowiu
    skoro praktycznie nie wiadomo co może się jeszcze ujawnić?