  • Data: 2006-05-19 21:15:56
    Temat: Re: Przebite opony - pozwać?
    Od: "Tomek Glowka" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    rezist.com napisał(a):
    > e, nie jestem tego pewien. zule tez maja wstyd.
    > idac ta droga, to mozemy dojsc do wniosku ze p zlozeniu
    > zawiadomienia o wykroczeniu, oponiarz zlozy wizyte pokrzywdzonemu
    > i spusci mu manto za kapusiowanie :>
    żulerii w okolicy nie ma (:-D
    dlatego pytam o ten rejestr skazanych, żeby w razie niepomyślnego
    rozwoju sytuacji (brak skruchy i chęci zadośćuczynienia) uprzykrzyć
    bezintersownemu złośliwcowi życie. również bezinteresownie :P
    powiem szczerze, najbardziej mnie zniechęca do poprzestania na
    "pogadance" wizja przykrej rozmowy, z której nic nie wyniknie poza
    nienawistnymi spojrzeniami przez całe lata.
    dlatego podoba mi się czwarta droga (prasa, radio i telewizja;
    konkretnie gazeta lokalna byłaby chyba ok?)
    dzięki za zainteresowanie tematem - tomek