  • Data: 2006-11-23 00:18:08
    Temat: Re: Protokoły sądowe - zgroza :(
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Greg napisał(a):

    > co w nim napisać ?

    Jak protokół według ciebie winien wyglądać.

    > jak było faktycznie mówione ?

    A jakbyś wolał?

    > a jak sędzia powie ze nie przypomina sobie takiego pytania/lub nie daj boze
    > zmieni się skład ?

    Jak nie będzie zmiany treści protokołu, to przynajmniej sąd odwoławczy
    będzie miał twoje stanowisko jak według ciebie wyglądała rozprawa. A czy
    da temu wiarę to inna sprawa.

    > To jest po prostu chore.

    Co? Jakby pisać wszystko co wszyscy mówią, to byłoby dopiero chore.

    > ps. Pisałem wcześniej wniosek o możliwość nagrywania rozprawy ale sędzia
    > wniosek odrzucił - ciekawe dlaczego ... pewnie się czegoś WYKSZTAŁCONY pan
    > sĘDZIA obawia.

    A czego?

    --
    @ Johnson