  • Data: 2002-08-05 11:37:15
    Temat: Re: Proszę o poradę...
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Iwona" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:aili3n$a8n$1@news2.ipartners.pl...
    > Dziękuję wszyskim za uwagi. Spróbujemy zaproponować folie, może nie
    będzie
    > problemu.
    > Pozdrawiam Iwona

    Mysle, ze problemy beda dlatego, ze sa....

    ja to widze tak...

    Budynek stal i stal legalnie.
    teraz Pani robi jego modernizacje.

    Ponadto przy okazji wyminila Pani dzwi z pelnych, na oszklone....

    Nie wiem czy wymiana drzwi w duvdynku wymaga zezwolenia,
    ale sasiad "poczul nosem kase". Wiec niewiele pomoze...

    Ja bym zastanowil sie nad jedna z 2 drog.

    1.
    Po sprawdzeniu, czy drzwi sa legalne powiedzial sasiadowi,
    ze drzwi sa legalne, a jak zablokuje prace przez falszywe oswiadczenia,
    to beda straty z jego winy, a wiec i sad...

    2. Bez zabawy w prawo zapytalbym sasiada ILE....

    Ile by ta zgoda wg niego miala kosztowac, zebym swiedzial,
    czy mi sie oplaca zastanawiac i dowodzic, ze mam racje.

    Boguslaw