  • Data: 2002-08-05 12:10:29
    Temat: Re: Proszę o poradę...
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powiem tak. Jeżeli te drzwi są w orginalnym projekcie (lub w późniejszym
    terminie naniesione legalnie na dokumentację) to fakt czy są pełne czy
    przezroczyste nie powinien mieć znaczenia. Oczywiście, jeżeli kształt i
    rozmiar otworu się nie zmienił. Nie zmienia to faktu, że pieniący sąsiad
    nawet nie mając racji może na długi czas zablokować prace. Dużo będzie
    zależało do pracowników Urzędu Miejskiego lub wręcz od Nadzoru Budowlanego
    (jesli tam do nich trafi). Dlatego zaproponuj sąsiadowi swoje rozwiązanie.
    Jak przyjmie to OK. Powodzenia

    Andrzej