eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProsze o pomoc - nieuczciwa firma nie chce odebrac umowy o dzielo i zaplacic za nią co moge zrobić? Re: Prosze o pomoc - nieuczciwa firma nie chce odebrac umowy o dzielo i zaplacic za nią co moge zrobić?
  • Data: 2006-08-02 04:39:05
    Temat: Re: Prosze o pomoc - nieuczciwa firma nie chce odebrac umowy o dzielo i zaplacic za nią co moge zrobić?
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    michal wrote:
    > Witam
    >
    > mam jeszcze pytanie czy mając w umowie zapis:

    > jako wykonawca mam przygotować takiego protokołu i wysłać pocztą? czego nie
    > zrobiłem i widze ze to było głupota z mojej strony.
    >
    > Co mogę zrobić w takie sytuacji termin umowy jest juz przekroczony o ponad
    > miesiąc. Czy wysłanie protokołu jest moim obowiązkiem skoro klient cały
    > czas chciał zmian ale nie potrafił tego wytłumaczyć jak zrobiłem co chciał
    > to i tak mu to nie pasowało az wreszcie wyslalem aneks o obniżenie ceny za
    > dzieło tak jak chciał. Mimo ze z mojej strony wykonany wszyto było
> [...]

    Co już zakombinowałeś to już przepadło.
    Wyślij mu teraz pismo, że wzywasz do odbioru dzieła w ciągu 7 dni lub
    wskazania pisemnie poprawek.
    Po 7 dniach wyślij mu po prostu rachunek do zapłacenia z uwzględnieniem
    tego wszystkiego na co się już niechcący zgodziłeś.

    Potem pozostaje iść do sądu o niezapłacony rachunek.