  • Data: 2008-06-14 21:07:26
    Temat: Re: Proszę o pomoc - lokator nie chce opuścić lokalu
    Od: r...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Cze, 21:38, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
> [...]
    a.googlegroups.com...

    > glupie pomysly.
    > pojdziesz siedzieć za niego?

    Na dziś się ich pozbyłem, ale okupiłem (była Policja - pierwszy raz w
    moim życiu) to olbrzymimi nerwami. W najbliższym czasie odpowiem co
    zrobiłem. Dużo mi pomogliście. Jestem teraz mocno "wzięty" chyba z
    nerwów. W waszych opisach widnieje to co m.in. zrobiłem. Jeszcze raz
    dziękuję za podpowiedzi, bo czytałem pilnie Wasze podpowiedzi.

    Dziękuję
    Robson