  • Data: 2002-04-11 09:45:50
    Temat: Re: Prosze o pomoc.Co może bank ?
    Od: Paweł \"Marvel\" Tkaczyk <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek wrote:

    > Mam kredyt w banku na kwote 11000 zł ( coś tam na raty na 3 lata) do
    > stycznia tego roku spłaciłem około 3500 zł następnie z powodu braku finansów
    > zaprzestałem spłacać raty miesięczne kredytu. Obecnie przyszło do mnie pismo
    > z natychmiastowym wezwaniem do zapłaty całej pozostałości kredytu czyli
    > około 8000zł z zaznaczeniem nieprzekraczalnego terminu do 19.04.02r. Co bank
    > może mi zrobić ? Jak postąpić w tej sytuacji ? Nie stać mnie w tej chwili na
    > spłacanie kredytu.

    IMO bank będzie bardziej niż chętny do układania się z Tobą.
    Postępowanie z komornikiem jest drogie i nie zawsze skutkuje
    (przepiszesz majątek na żonę i nic nie mogą Ci zrobić). Idź do banku,
    poproś o restrukturyzację długu, być może przewalutowanie (jeśli to nie
    złotówkowy kredyt).

    Polecam lekturę miesięcznika "Profit". W zeszłym miesiącu był specjalny
    raport o takich zadłużeniach.

    --
    Paweł Tkaczyk MIDEA
    p...@m...pl Reklama, fotografia, Internet