  • Data: 2006-01-06 15:23:53
    Temat: Re: Proszę o pomoc !!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dpm19m$ene$1@opal.futuro.pl...
    > Nie mam żadnych dokumentów, ale kredyt był samochodowy a ja nie mam prawa
    > jazdy i szef mojego znajomego wie że byłam kredytobiorcą , i że samochód
    > był
    > potrzebny mojemu znajomemu do pracy

    to nie dowod, postaraj sie przeprowadzic - nagrywajac to na dyktafonie np -
    tak rozmowe z oszustami by
    sie przyznali by jasno z tego wynikalo ze kredyty byly dla nich a oni mieli
    to splacac, a pozniej zaporponuj ugode(jak nagranie bedzie bezpieczne), maja
    10 dni na oddanie kasy albo idziesz na policje.
    Tak czy siak pieniadze odzyskasz a oni dodatkowo zostana ukarani.

    P.