    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prosze o pomoc!!!
    Date: Fri, 14 Apr 2006 03:33:25 +0200

    > Miałem płacić 20 zł za każdego mojego klienta.
    > Ale nie otrzmymywałem żadnej faktury, zupełnie nic.
    > Czy to oznacza, że jeśli ja nie wystawię faktury moim klientom przez
    > powiedzmy pięć lat, to będę miał prawo do wystawienia im faktury przez
    > cały
    > ten okres???

    Moment, oni tak od 2003 roku bez slowa i ani jednego monitu swiadczyli
    uslugi? Czy nie ma zatem domniemania z ich zachowania, z ktorego nalezy
    wnioskowac, ze umowa byla na bezplatne uslugi? A mozesz przeciec w sadzie
    zeznac, ze taka byla umowa ustna (uzupelniajaca pisemna umowe, nie
    regulujaca odplatnosci uslug hostingowych). Poprawcie mnie, jezeli sie myle.
    Wiem tylko, ze 'gentlemen's agreement' dziala tak samo, jak umowa pisemna...
    ale czy moze byc uzupelnieniem umowy pisemnej, jezeli reguluje to, czego w
    umowie nie bylo?

    Pozdrawiam,

    Tiger