  • Data: 2007-04-22 07:05:05
    Temat: Re: Proszę o informację.
    Od: "Szczepan" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jedyny adres jaki się pojawia to adres firmy, której właścicielem był ten
    człowiek, a która już od dawna nie istnieje, a lokal jest zajmowany przez
    kogoś innego. Inny adres to lokalu zajętego przez komornika, ale to chyba
    raczej nie o to chodzi. Do wniosku dołączyłem kserokopie dokumentów
    otrzymanych od komornika. Wskazujesz na wyrok sądu i uzasadnienie. Przecież
    to sąd dał mi wyrok i uzasadnienie, czy nie mają tych dokumentów? Jeżeli
    nie, to chętnie im wyślę to co napisali, ale wg mnie to kolejna paranoja.
    Pretensję do sądu mam o to, co w dalszej części dyskusji zostało
    powiedziane, a mianowicie mogli poprostu napisać, że wniosek zostanie
    oddalony. Kolejna sprawa to 14 dni. Nie chcę znów używać wyrazów, ale niech
    mnie .... Ja czekam na cokolwiek miesiącami, a to już teraz przerodziło się
    w lata, a pismo wyraźnie wskazuje na to, że człowiek sam musi wszystko
    załatwić i to szybko, im podać na talerzu.

    Czy naprawdę Państwo polskie jest tak słabe, żeby nie móc poradzić sobie z
    takimi osobami, ze znalezieniem ich i wyegzekwowaniem należności? Czy może
    raczej przepisy, ustawy i prawo jest tak zrobione, żeby tacy nieuczciwi
    oszuści (wg mnie większość polityków) mieli wolną drogę? Te dwa pytania są
    czysto retoryczne i nie ma sensu wdawać się w dyskusję.