  • Data: 2007-04-22 06:49:54
    Temat: Re: Proszę o informację.
    Od: "Szczepan" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    To teraz może ja zadam troche osobiste pytanie. Możesz powiedzieć (bo
    wnioskuję po wypowiedzi, że masz pracę), ile zarabiasz. Naprawdę nie
    uśmiecha mi się iść na 10-12 godzin za 600-900 zł, a niestety tu gdzie
    mieszkam to szczyt możliwości. Osobiście znam osobę, która pracuje w sklepie
    spożywczym po 12 godzin na dobę i jeżeli pracuje w soboty i niedziele to
    dochodzi do 500 zł. Ja wiem, że to wina tej osoby, że zgadza się na takie
    warunki, ale ja potrafię zarobić na utrzymanie siebie i rodziny, ona
    poprostu musiałaby zacząć żebrać lub umrzeć z głodu. Choć z tym żebraniem to
    wg mnie mniejsza porażka niż dorabianie kogoś za nędzne grosze, dlatego ja
    nie pracuję.