  • Data: 2005-02-10 00:29:34
    Temat: Re: Prośba ojca (długie).
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08/02/2005 17:19, Zbychu wrote :
    > 5) Czy akta tej sprawy są informacją publiczną i czy tędy mogę coś dostać?

    Tak. (Niekoniecznie dokumentacja musi mieć postać akt. Niewątpliwie
    jednak masz prawo uzyskać dostęp do wniosków pokontrolnych, notatek z
    hospitacji i innych tego rodzaju dokumentów)

    > 6) Czy urząd musi mi odpowiedzieć na każde pytanie dotyczące sprawy?

    Tak. (Przy czym niekoniecznie musi odpowiedzieć na temat.)

    > 7) Czy celowe jest powiadamianie prasy i czy na podstawie prawa prasowego
    > mogą oni dowiedzieć się więcej niż ja?

    Niekoniecznie. Prawo nie daje prasie większych uprawnień, ale prasa może
    być skuteczniejsza.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)