  • Data: 2008-08-08 14:10:33
    Temat: Re: Prośba o poradę-zakup w sklepie internetowym za 0,00zł
    Od: Toper <t...@i...pl_SPAM> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.08.2008 16:56, Rentier pisze:
    > Przejrzyj grupę, był podobny wątek.
    > Wnioski były z grubsza takie:
    > 1.Masz mózg, to wiesz,że nikt ci za 0 zł nic nie da i na siłę nic nie
    > uzyskasz
    > 2.Postępowanie handlowca co najwyżej jest nieetyczne (wystawiając towar
    > za 0zł, bo zapewne go nie ma na składzie, ale pochwalić się można)

    ad 1.) jasne, jakiś tam mózg mam, ale ciekawi mnie co stanowi prawo w
    takim przypadku. Mogłem przecież pomyśleć, że trzecią rzecz dostałem
    gratis, nie?
    Dlaczego ja mam postępować zgodnie z rozsądkiem, a nie, być może,
    niezgodnie z prawem, skoro prawo czasami nie jest rozsądne, a stosować
    się do niego trzeba?

    ad 2.) w sklepie było że towar jest dostępny. Była też inna podobna
    rzecz, ale ona nie była dostępna i to było wyraźnie zaznaczone.

    Pozdrawiam
    Toper