  • Data: 2002-02-16 15:50:26
    Temat: Re: Prosba o porade prawna
    Od: Daniel <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article Fri, 15 Feb 2002 20:33:22 +0100, Paweł Adamczyk
    > Zwróciłem sie do Komornika ,
    > aby wyegzekwował moją należność. Niestety Komornik stwierdził że nie ma z
    > czego ściągnąć należności i zaprzestał dokonywania egzekucji należności.

    Nic nie stoi na przeszkodzie do ponownegozlozenia wniosku o egzekucje.

    > chwili obecnej dłużnik zmienił adres zamieszkania , którego nie znam i
    > prawdopodobnie zaczął pracować i stać by go było na spłatę zadłużenia. Czy
    > w chwili obecnej mając wyrok Sądu mogę liczyć na wyegzekwowanie pożyczonej
    > sumy - gdzie mam się udać i jaki będzie tego rezultat?

    Zlozyc wniosek o wszcecie egzek do komornika. Jezeli nie wiesz gdzie
    aktualnie mieszka dluznik i gdzie pracuje to komornik powinien stosownie
    do art 761/1 k.pc. zwrocic sie do wlasciwych instytucji (np. biuro
    meldunkowe,) o dane niezbędne do prowadzenia egzekucji. Skuteczny
    komornik powinien sobie poradzić. Wierzyciel moze wybrac komornika w
    granicach okregu apelacyjnego.

    --
    Pozdrawiam, Daniel
    mailto: d...@h...pl