  • 1. Data: 2005-01-18 12:46:19
    Temat: Re: Prosba o pomoc - odszkodowanie od OBI
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > W dniu wczorajszym w markecie OBI moj malutki syn (2 lata) poparzyl
    > sobie reke przez blizej nieokreslone urzadzenie (najprawdopodobniej
    > byla to jakas zgrzewarka. Urzadzenie to stalo na srodku glownej
    > alejki. Nie bylo opisane, nie bylo przy nim nikogo z obslugi. Maluch
    > dotknal sie go i poparzyl sobie reke. Widzialy to dwie osoby z
    > obslugi. Jedna Pani z obslugi proponowala plaster (sic!).

    OBI to jest market budowlany. Stoi tam wiele urządzeń, w tym także
    podłączonych do prądu i niebezpiecznych dla małego dziecka. Są tam różne
    deski, gwoździe itp. Jeżeli idziesz tam z dzieckiem, to Ty musisz pilnować,
    żeby nie zrobiło sobie krzywdy.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 2. Data: 2005-01-18 13:18:09
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Beniamin wrote:

> [...]
    > deski, gwoździe itp. Jeżeli idziesz tam z dzieckiem, to Ty musisz pilnować,

    Masz rację, ale jeśli opis zgadza się z prawdą, to zgrzewarka podłączona
    do prądu na środku alejki bez nadzoru raczej znaleźć się nie powinna.

    Inną sprawą jest jeżeli dziecko bez nadzoru wejdzie gdzieś, gdzie wstęp
    klientom jest zabroniony lub ściągnie na siebie z półki rzecz, którą
    normalny człowiek uniósłby jedną reką, a inną dotknięcie pracującego
    urządzenia pozostawionego bez nadzoru.
    Pytanie tylko gdzie jest prawda i co to tak naprawdę było.

  • 3. Data: 2005-01-19 11:10:01
    Od: Marta Wieszczycka <m...@d...pl>

    Beniamin wrote:

> [...]
    > deski, gwoździe itp. Jeżeli idziesz tam z dzieckiem, to Ty musisz pilnować,

    Też uważam, że dzieci nie należy zabierać w takie miejsca. Ale jednak
    OBI nie powinno nas narażać na popażenia. Z opisu wynika, że tylko
    przypadkiem popażenie dotknęło 2-latka.
    A tak przy okazji, to zastanawia mnie, jak wyglądało w tym OBI szkolenie
    BHP, skoro na popażenie kobieta proponowała (sic!) plasterek.

    --
    MArta
    m...@N...pl